Оберіть розділи по яким бажаєте отримувати розсилку
Новини
Інвестиції
Іпотека
Заощадження
Кредит
Пенсії
Поради та інструменти
Шахрайство та злочинність
Види шахрайства
Порядок дій у випадку шахрайства
Уникнення шахрайства
Корисна інформація
Дітям
Для тих, хто потрапив в біду
Малому та середньому бізнесу
Молоді та сім'ям
Пенсіонерам
Фінансова грамотність
Фінграмотність Гра
OK
відміна
Медіатека
(044) 300-10-15

безкоштовно зі стаціонарних
телефонів по Україні

21.06.2018

98% УКРАЇНЦІВ ХОЧУТЬ ЗНАТИ СВОЇ ПРАВА І БОРОТИСЯ З КОРУПЦІЄЮ

Інформація

Онлайн-відповіді від спеціалістів

ui_articles2_20140326_103242_1395822762.jpg

Що робити, якщо я втратив мобільний телефон, на який надходять sms-повідомлення з одноразовими паролями?
Перш за все, зателефонуйте в Інформаційний центр банку за телефонами 0 800 500 500 для дзвінків по Україні (безкоштовно зі стаціонарних телефонів), (044) 000-00-00 (для дзвінків по м.Києву та з-за кордону) або 000 з мобільного (для абонентів МТС) для блокування системи.

Вам також потрібно звернутися у будь-яке відділення Банку для зміни номеру телефона, на який в подальшому будуть надходити sms-повідомлення з одноразовими паролями. При зверненні у відділення при собі обов’язково мати паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду.

Що робити, якщо картку ідентифікації клієнта загублено/вкрадено/скомпрометовано?
Якщо картку ідентифікації клієнта загублено/вкрадено/скомпрометовано, необхідно:
 - звернутися до Інформаційного центру банку за тел. 0-000-00-000 для дзвінків по Україні, (044) 000-00-00 (для дзвінків по м. Києву та з-за кордону) або 000 з мобільного номеру МТС для блокування системи;
 - звернутися до будь-якого відділення банку з документами, які посвідчують особу, для отримання нової картки ідентифікації.

Актуальні новини