Оберіть розділи по яким бажаєте отримувати розсилку
Новини
Інвестиції
Іпотека
Заощадження
Кредит
Пенсії
Поради та інструменти
Шахрайство та злочинність
Види шахрайства
Порядок дій у випадку шахрайства
Уникнення шахрайства
Корисна інформація
Дітям
Для тих, хто потрапив в біду
Малому та середньому бізнесу
Молоді та сім'ям
Пенсіонерам
Фінансова грамотність
Фінграмотність Гра
OK
відміна
Медіатека
(044) 300-10-15

безкоштовно зі стаціонарних
телефонів по Україні

29.03.2024

98% УКРАЇНЦІВ ХОЧУТЬ ЗНАТИ СВОЇ ПРАВА І БОРОТИСЯ З КОРУПЦІЄЮ

Чи вигідно зараз купувати авто в кредит?

Чи вигідно зараз купувати авто в кредит?
26.11.2014

Коли ціни на автомобілі зростають через падіння курсу гривні, і потенційні
покупці не встигають збирати гроші, допомогти у придбанні нового авто
допоможе кредит. Виявляється, кредитні програми ще не тільки залишилися, але
і успішно працюють у багатьох імпортерів. AUTO-Consulting вивчив їх умови.
У деяких, вони дійсно вигідні.
Потенційні покупці розуміють, що в наш непростий час, кредитні
програми можуть дати можливість зберегти свої заощадження і хоч якось
"зафіксувати" ціну авто в гривні. Принаймні, той хто купив авто в
кредит на початку року - вже точно виграв.

Як повідомив AUTO-Consulting генеральний директор "Пежо Сітроен Україна"
Лоик Сібрак, згідно з останніми даними жовтня, в структурі продажів
автомобілів Citroеn (програма Citroеn Financial Services) в кредит
продається 17% автомобілів, а для марки Peugeot (програма Peugeot Finance)
і того більше - 23% від загальних продажів.

Приблизно, такі ж показники обсягів кредитування і в "Рено Україна". як
повідомив AUTO-Consulting генеральний Директор РСІ Файненшіал Сервисиз Юкрейн
(Група РСІ Банк) Mіхаіл Коробков, ринок автокредитування в жовтні показав
невелику позитивну динаміку і частка кредитних покупок коливається в
районі 13% - 18%. Результати першої половини листопада ще трохи вище.

У компанії "Порше Україна", що представляє бренди німецької Volkswagen
Group, пропонується не тільки кредит на автомобілі, але і лізинг. як
повідомив AUTO-Consulting керівник відділу продажів Porsche Finance Group
Олександр Лепетун, в кредит тут продається - 6,62% автомобілів, в лізинг -
5,16%. Причому, загальна частка кредиту / лізингу в продажах жовтня частка впала до
11,78%. А всього з початку року частка фінансування кредитів та лізингу -
15,82%.

Як повідомив AUTO-Consulting директор "ФК" НІКО КАПІТАЛ "Валентин Гнатишин,
частка кредитних продажів Mitsubishi останнім часом зменшилася до рівня
10% від обсягу проданих авто. Торік частка кредитних продажів
склала 15-17%.

У "Ніссан Мотор Україна" автокредитування в жовтні показало невелику
позитивну динаміку. Тут частка кредитних покупок коливається в районі
13% - 18%. Результати першої половини листопада також вселяють боязкий оптимізм.

В "Тойота Україна" AUTO-Consulting повідомили, що частка кредитних продажів за
Жовтень 2014 по автомобілям Toyota склала 17,5%, включаючи продажі по
спецпрограмі "Тойота кредит". А по Lexus - 10,0%, включаючи показники
"Лексус кредит".

Як бачимо, автокредитування не тільки збереглося, але і останнім часом
все більше затребуване. Від чого ж, теоретично, залежить зростання або
скорочення продажів у кредит (якщо виключити плюси і мінуси сервісу)?
Природно, від ставок по кредитах. І тут традиційно привабливо
виглядають фірмові програми від виробників.

Які ж ставки
  Як повідомив AUTO-Consulting Лоїк Сібрак, фірмові кредитні програми
"Пежо Сітроен Україна" Peugeot Finance і Citroen Financial Services
продовжують діяти і користуються популярністю. Більше того, незважаючи на
фінансова криза і обвал гривні, процентні ставки залишилася колишніми.
Фірмові кредитні програми "Пежо Сітроен Україна" доступні з мінімальним
авансом від 10% строком до 7 років. Одними з найбільш популярних умов
кредитування є - кредит строком на два роки з відсотковою ставкою 0%
річних: фактично це безвідсоткова розстрочка. Ще один цікавий
варіант - "довгий" кредит на 7 років при мінімальному авансі 10% під 16,4%
річних: в нинішніх умовах це дуже хороша ставка.

За словами Михайла Коробкова, на даний момент на автомобілі Renault майже
всі кредитні програми автоімпортерів продовжують працювати і багато по-
раніше пропонують ставку 0% на короткі терміни з великим початковим
внеском. Деякі навіть покращують процентні ставки, розуміючи, що
купівельні можливості населення сильно знизилися і інструмент
кредитування може бути іноді ефективніший ніж всілякі знижки.

Як повідомив AUTO-Consulting Валентин Гнатишин, на автомобілі Mitsubishi
кредитні програми діють при первинному внеску від 30% і терміні
кредиту до 5 років. Ставки варіюються від 17% річних.

Олександр Лепетун повідомив AUTO-Consulting, що в "Порше Україна" ставки по
кредиту та лізингу по гривні - 19,9%, по долару - 10,5%.

За програмами "Тойота кредит" і "Лексус кредит" при первинному внеску
від 30 до 65% і терміні кредитування від 12 до 84 місяців, процентні ставки
коливаються від 3,8% до 16,7% річних.

Автомобіль в кредит - це фактично інвестиція
  Звичайно, головне питання, яке хвилює сьогодні потенційних покупців
автомобілів (і позичальників): чи будуть ставки за кредитами знижуватися?

З цього приводу, мсьє Сібрак повідомив AUTO-Consulting, що на сьогоднішній
день автокредитування є дуже ефективним інструментом при покупці
автомобіля. А ставки за кредитними програмами "Пежо Сітроен Україна" -
найбільш конкурентними на ринку фінансових послуг. Це підтверджують і
результати жовтня, в цьому місяці частка активності з фінансових продуктів
"Пежо Сітроен Україна" дуже висока. Однак головна передумова до
активізації кредитування - стабілізація економіки.

Такої ж думки дотримується і Mіхаіл Коробков. Він вважає, що на
збільшення активності кредитування ми можемо розраховувати після рішення
певних політичних питань в країні, так як багато потенційних
покупці зараз не хочуть брати на себе додаткові фінансові
зобов'язання, не розуміючи майбутнього. І це навіть незважаючи на те, що зараз
завдяки фіксованою процентною ставкою у гривні, яку пропонують
програми "Рено Фінанс" і "Ніссан Фінанс", і через коливання курсів валют,
авто в кредит стає свого роду інвестицією.

Що стосується лібералізації ставок, то тут ситуація ще складніша і, на
жаль, менш прогнозована вважає пан Коробков. необхідні
економічні перетворення, багато що залежить від рішень національного
банку, поведінки комерційних банків і багатьох інших факторів. ми
розраховуємо, що протягом 2015-го відбудуться позитивні зміни по
усіх питань, і надалі ми зможемо оцінювати і прогнозувати ринок
більш точно.

Валентин Гнатишин вважає, що на даний момент передумов до зниження
кредитних ставок і активізації кредитування немає. Швидше за все, в наступному
році будуть лише ситуативні рішення по нових умов кредитування (по
просуванню певного складу авто або окремих моделей або з
компенсацією імпортерів).

Оцінюючи поточну ситуацію, Олександр Лепетун повідомив AUTO-Consulting, що
на даний момент більшість банків і лізингових компаній обережно
підходять до оцінки ризиків та видачу фінансування. Питання не в ліквідності
банків, а в ризику втрати капіталу від інфляції і невизначеною обстановці в
країні.

В "Тойота Україна" також вважають, що передумов до зниження ставок по
кредитами немає.

Брати чи не брати?
  Зростання гривневих цін зробив автомобілі малодоступними для більшої частини
населення. При гривневої зарплати, заплатити відразу - не виходить. Але, як
бачимо, цю проблему, дійсно, деяким допомагає вирішити кредит.
Зрозуміло, гривневий. При вдалому розкладі, процентна ставка по кредиту
може виявитися менше рівня інфляції. І зростання кредитних продажів в деяких
компаніях це підтверджує.

Головне, не повторювати помилок 2008-го і, як мінімум, уважно вивчати
кредитний договір перед тим, як його підписувати.